Analysis of the website www.dell.com - Christian Baumann - E-Book

Analysis of the website www.dell.com E-Book

Christian Baumann

0,0
16,99 €

-100%
Sammeln Sie Punkte in unserem Gutscheinprogramm und kaufen Sie E-Books und Hörbücher mit bis zu 100% Rabatt.
Mehr erfahren.
  • Herausgeber: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Veröffentlichungsjahr: 2009
Beschreibung

Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,2, , language: English, abstract: 1. Introduction In 1984, Michael Dell, a student from the University of Texas has found his own company selling computers build together from stock parts. With the philosophy of offering customers customized PC’s and selling these directly to them Dell’s company became the biggest PC seller in the United States in 2000.1 Since in 1996 Dell started to market his business predominantly over the internet. With this paper the author wants to analysis the main company homepage, www.dell.com, from an effectiveness perspective. On the following pages the reader will receive information about the business objective, Dell’s business models, the audience profile, the web evaluation and a competitor analysis. At the end the findings will be summed up in an overall assessment and a conclusion with a recommendation will be given. [...]

Das E-Book können Sie in einer beliebigen App lesen, die das folgende Format unterstützt:

PDF
Bewertungen
0,0
0
0
0
0
0
Mehr Informationen
Mehr Informationen
Legimi prüft nicht, ob Rezensionen von Nutzern stammen, die den betreffenden Titel tatsächlich gekauft oder gelesen/gehört haben. Wir entfernen aber gefälschte Rezensionen.