Von der richtigen Beschwerdeannahme zur Prozessoptimierung - Melanie Müller - E-Book

Von der richtigen Beschwerdeannahme zur Prozessoptimierung E-Book

Melanie Müller

0,0
18,99 €

-100%
Sammeln Sie Punkte in unserem Gutscheinprogramm und kaufen Sie E-Books und Hörbücher mit bis zu 100% Rabatt.
Mehr erfahren.
  • Herausgeber: GRIN Verlag
  • Sprache: Deutsch
  • Veröffentlichungsjahr: 2012
Beschreibung

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2, Fachhochschule Vorarlberg GmbH , Sprache: Deutsch, Abstract: The present bachelor thesis is called: “From the correct handling of complaints to process optimisation“. The bachelor thesis is about an insurance company which launches a complaint management system to optimize their processes. Complaints are very valuable for companies. The complaint management shows in which cases the customers are unsatisfied with the insurance company. The assessment of causes is the next step. If the reasons for the dissatisfaction are analyzed, the company is able to start the elimination of the reasons with different methods. One of these methods is the complete process optimisation. Processes are very important for companies. They can save money and a lot of time if they introduce effective processes. Another reason is that the employees need an instruction for their work. The bachelor thesis points out the reasons for the dissatisfaction of the customers from the company and shows the way how to solve these problems through process optimisation.

Das E-Book können Sie in einer beliebigen App lesen, die das folgende Format unterstützt:

PDF
Bewertungen
0,0
0
0
0
0
0
Mehr Informationen
Mehr Informationen
Legimi prüft nicht, ob Rezensionen von Nutzern stammen, die den betreffenden Titel tatsächlich gekauft oder gelesen/gehört haben. Wir entfernen aber gefälschte Rezensionen.


Ähnliche