Enhancing Willingness to Communicate in EFL Classrooms. The Impact of Language Games on Learners' Oral Skills - Lilli-Marie Scheller - E-Book

Enhancing Willingness to Communicate in EFL Classrooms. The Impact of Language Games on Learners' Oral Skills E-Book

Lilli-Marie Scheller

0,0
15,99 €

-100%
Sammeln Sie Punkte in unserem Gutscheinprogramm und kaufen Sie E-Books und Hörbücher mit bis zu 100% Rabatt.
Mehr erfahren.
  • Herausgeber: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Veröffentlichungsjahr: 2024
Beschreibung

Seminar paper from the year 2022 in the subject Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies, grade: 1,3, University of Education Heidelberg, language: English, abstract: This paper investigates the role of language games in promoting foreign language learners' willingness to communicate (WTC) in English as a Foreign Language (EFL) classrooms. Drawing on key theories of second language acquisition, including the relationship between communication, interaction, and language learning, the paper explores how language games can reduce foreign language anxiety (FLA) and encourage active participation. The study focuses on learners aged 12 to 15 and aims to evaluate the effectiveness of language games in increasing oral language production, particularly in vocabulary and fluency. While this paper offers a comprehensive theoretical framework, the study cannot be conducted due to current limitations, leaving room for future research.

Das E-Book können Sie in einer beliebigen App lesen, die das folgende Format unterstützt:

PDF
Bewertungen
0,0
0
0
0
0
0
Mehr Informationen
Mehr Informationen
Legimi prüft nicht, ob Rezensionen von Nutzern stammen, die den betreffenden Titel tatsächlich gekauft oder gelesen/gehört haben. Wir entfernen aber gefälschte Rezensionen.