The Comparison of the Domestic and Overseas Marketing Strategy of the Holsten-Pilsener, Holsten-Brewery AG Hamburg, Germany - P-O-T-S Pool of Touristic Studies - kostenlos E-Book

The Comparison of the Domestic and Overseas Marketing Strategy of the Holsten-Pilsener, Holsten-Brewery AG Hamburg, Germany E-Book

P-O-T-S Pool of Touristic Studies

0,0
0,00 €

-100%
Sammeln Sie Punkte in unserem Gutscheinprogramm und kaufen Sie E-Books und Hörbücher mit bis zu 100% Rabatt.
Mehr erfahren.
  • Herausgeber: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Veröffentlichungsjahr: 2003
Beschreibung

Seminar paper from the year 2000 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 95% = very good, Institute of Technology Carlow (Business-Studies - Marketing), language: English, abstract: In 1999 the Holsten-Group increased its turnover by 20.1% to DEM 1907 million. This total was made up of the following sales breakdowns - 63% beer sales and 37% of non-alcoholic beverages sales (Annual Report 1999, p.21). The number of employees of Holsten worldwide amounted to 3170 at the end of 1999. This has gone up by 11% compared to the previous year. 2408 people are employed in the beer segment and 762 people are employed in the production of non-alcoholics beverages. The Holsten-Brauerei AG employes 1165 personnel and Holsten (UK) employes 56 people (Annual Report 1999, p.37).

Das E-Book können Sie in Legimi-Apps oder einer beliebigen App lesen, die das folgende Format unterstützen:

EPUB
Bewertungen
0,0
0
0
0
0
0
Mehr Informationen
Mehr Informationen
Legimi prüft nicht, ob Rezensionen von Nutzern stammen, die den betreffenden Titel tatsächlich gekauft oder gelesen/gehört haben. Wir entfernen aber gefälschte Rezensionen.