Influence of Social Media on Decision-Making of Christian Teenagers - Adeola Faniyi - E-Book

Influence of Social Media on Decision-Making of Christian Teenagers E-Book

Adeola Faniyi

0,0
13,99 €

-100%
Sammeln Sie Punkte in unserem Gutscheinprogramm und kaufen Sie E-Books und Hörbücher mit bis zu 100% Rabatt.
Mehr erfahren.
Beschreibung

Academic Paper from the year 2021 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, , language: English, abstract: This paper is borne out of the researcher’s interest in helping persons, especially Christian teenagers’ to make the right decisions in life. The paper set out to discuss the influence of social media on the decision-making of Christian teenagers. The objectives are to find out how long Christian teenagers stay on social media platforms, assess the extent to which teenagers’ decisions are influenced by social media, and suggest good ways of maximizing the social media platforms.

Das E-Book können Sie in einer beliebigen App lesen, die das folgende Format unterstützt:

PDF

Veröffentlichungsjahr: 2022

Bewertungen
0,0
0
0
0
0
0
Mehr Informationen
Mehr Informationen
Legimi prüft nicht, ob Rezensionen von Nutzern stammen, die den betreffenden Titel tatsächlich gekauft oder gelesen/gehört haben. Wir entfernen aber gefälschte Rezensionen.